Skal du ringe til Familieretshuset?
Familieretshuset får mange opkald, og selvom vi har mange medarbejdere ved telefonerne, kan der være længere ventetid på bestemte tidspunkter i løbet af dagen.
Vores telefonåbningstider er:
Mandag: 08.00-15.00
Tirsdag: 08.00-15.00
Onsdag: 08.00-12.00
Torsdag: 08.00-15.00
Fredag: 08.00-14.00
Du kan med fordel ringe til os, når ventetiderne er mindst. Det er typisk tirsdag til fredag mellem kl. 8-8.30, og igen efter kl. 13.30. Mandag er oftest den dag, hvor vi har mest travlt.
Skulle der være lang ventetid, når du ringer, tilbyder vi at ringe tilbage via vores Callback-funktion. Det kan du med fordel sige ja til. Du beholder din plads i køen, men behøver ikke blive i røret.
Hvem besvarer dit telefonopkald?
Dit telefonopkald bliver besvaret af en medarbejder i Familieretshusets Borgerinformation og ikke af de medarbejdere, der behandler din sag.
Medarbejderne i Borgerinformation kan give dig generel vejledning. De kan f.eks. vejlede dig ud fra din sag, hjælpe dig med hvordan du tilgår vores selvbetjeningsløsninger og guide dig til informationer på hjemmesiden.
Hvis du har brug for at melde afbud til et møde, skal du ringe til det nummer, der står i mødeindkaldelsen.