Ældre nyhed: 23. september 2022

Skal du bru­ge Mi­tID el­ler Ne­mID når du sen­der an­søg­nin­ger til Fa­mi­li­e­rets­hu­set?

Du skal have både MitID og NemID ved hånden, når du skal sende ansøgninger via selvbetjeningsløsningerne på hjemmesiden

Når du skal sende ansøgninger via vores selvbetjeningsløsninger på hjemmesiden vil du frem til årsskiftet opleve, at du til nogle ansøgninger skal bruge dit MitID og til andre løsninger skal bruge dit NemID.

Hvis du forsøger at logge ind med dit MitID på de selvbetjeningsløsninger hvor du skal bruge NemID vil du blive mødt af fejlmeldingen: "Der er opstået en fejl". Du skal så gå tilbage til log-in og vælge NemID i stedet.

Hvis du ikke længere har et NemID-nøglekort
Har du ikke længere et NemID-nøglekort, bliver du nødt til at anskaffe dig et nyt.