Ældre nyhed: 4. juni 2019

Nu kan du bestille et opkald fra Familieretshuset

For at undgå ventetid i telefonen har du nu mulighed for at bestille et opkald og blive ringet op i et tidsrum, der passer dig.

Familieretshuset er nu klar med en service, hvor du via vores hjemmeside selv kan bestille en telefonopringning.

”Formålet er at yde en god service, så borgerne ikke skal vente i telefonkø. I stedet kan de blive ringet op i det tidsrum, som passer bedst ind i deres hverdag”, siger vicedirektør i Familieretshuset Jesper Bach.

Det er muligt at bestille et opkald i tidsrummet:

Mandag 8.00-16.00
Tirsdag 8.00-16.00
Onsdag 8.00-12.00
Torsdag 8.00-16.00
Fredag 8.00-14.00

Vælg et tidsinterval

Når du bestiller et opkald, kan du vælge mellem flere tidsintervaller. Du bliver derefter ringet op af en medarbejder i Familieretshusets Borgerinformation på den dato og i det tidsinterval, du har valgt. Medarbejderen ringer to gange, hvis første opkald er forgæves.

”Vi ved ikke præcis, hvor mange borgere der vil gøre brug af muligheden, men vi bestræber os på at ringe alle borgere op i det tidsrum, de har ønsket”, siger Jesper Bach.

Familieretshusets Borgerinformation kan blandt andet:

  • hjælpe dig med svar på generelle spørgsmål inden for Familieretshusets sagsområder
  • vejlede dig vedrørende din sag
  • hjælpe dig med at udfylde og indsende ansøgningsskemaer og blanketter
  • guide dig til at finde yderligere information på hjemmesiden.

Vær opmærksom på, at du ikke kommer til at tale med den medarbejder, der behandler din eventuelle sag.